Jak si nastavit či změnit přihlašovací heslo

Klientské centrum je určeno našim klientům, tj. vlastníkům některého z našich ochranných balíčků pro pronajímatele

Ke vstupu/přihlášení používáte emailovou adresu, kterou jste uvedli v původní objednávce a heslo, které jsme vám následně zaslali emailem v potvrzení objednávky.

Pokud heslo neznáte nebo si jej chce změnit/obnovit/nahradit, na této stránce se dozvíte, jak postupovat.

Jak si vytvořit vlastní heslo (či nahradit stávající)

1. V hlavním menu na JakPronajimatByty.cz úplně vpravo na konci uvidíte záložku “Klientské centrum”.

2. Zobrazí se vám formulář pro zadání vaší (u nás registrovaná) emailové adresy a hesla.

3. Pokud heslo neznáte nebo si jej chcete změnit/nahradit, klikněte ve formuláři na text “Zapomněl jsem heslo”

4. Zobrazí se vám pole pro vyplnění vašeho emailu – sem prosím vyplňte email, který jste uvedli ve vaší původní objednávce a na který od nás dostáváte naše newslettery/zprávy. Tento email jsme vám zaregistrovali pro přístup. (Pokud chcete zaregistrovaný a tím pádem přístupový email změnit na jiný email, napište nám prosím žádost emailem na pomoc zavináč jakpronajimatbyty.cz; změnu musíme provést my.)

5. Poté klikněte na “Získat nové heslo” a zobrazí se potvrzení, že vaše žádost byla odeslána.

6. Nyní se přihlaste do vaší emailové schránky a v ní během několika minut najdete od nás email nadepsaný “Vytvoření nového hesla”

7. V tomto emailu uvidíte odkaz, na který kliknete a přenese vám to zpět na naše stránky a zobrazí se vám stránka s textem “Zadejte vaše nové heslo”.

8. Pole pro vyplnění hesla už sice uvidíte předvyplněné (a toto heslo si můžete zkopírovat a uložit jako přihlašovací), ale můžete na něj kliknout a přepsat na své vlastní, jakékoliv heslo.

9. Během vyplňování vašeho vlastního hesla se vám v barevném textu pod ním bude zobrazovat jeho bezpečnostní hodnocení: Příliš jednoduché, Nedostatečné, Průměrné, Bezpečné.

10. Zvolíte-li si heslo, které bude vyhodnoceno jako Bezpečné, bude to sloužit k vaší i naší ochraně.

11. Vámi zvolené heslo si zapamatujte (uložte) a klikněte na “Vytvořit nové heslo”.

12. Objeví se vám potvrzení, že vaše heslo bylo vytvořeno a nyní se můžete konečně  přihlásit.

13. Přihlásit se můžete na odkazu “login”, která zde uvidíte nebo přejdete na JakPronajimatByty.cz a kliknete v horním menu na záložku “Klientské centrum”.

14. Nyní vyplníte vaši emailovou adresu a vaše nové heslo… a jste uvnitř.

Co dělat, když se vám vytvoření hesla/přihlášení dle tohoto postupu nedaří

A. Když do pole “email” napíšu ten svůj, nechce mě to pustit dál

Zkontrolujte, zda píšete váš email skutečně správně: Častou chybou je např. překlep v emailu nebo volné místo na jeho konci).

Zkontrolujte, zda používáte k přihlášení/obnově hesla ten správný email (pokud jich používáte více). Zaregistrovali jsme vám totiž ten email, pod jakým jste nám původně uvedli ve vaší objednávce při nákupu. Na ten vám také posíláme naše zprávy.

(Pokud chcete tento zaregistrovaný a tím pádem přístupový email změnit, napište nám prosím žádost emailem na pomoc zavináč jakpronajimatbyty.cz, ručně vám jej změníme.)

B. Postupuji podle pokynů, ale stále se mi nedaří obnovit heslo/přihlásit

Zkuste to také prosím z jiného prohlížeče/zařízení.

C. Vyplnil jsem a odeslal žádost o vytvoření nového hesla, ale žádný email mi nedorazil

Email s odkazem pro obnovení hesla by vám měl přijít během několika minut. Pokud jej ve vaší emailové schránce nevidíte, zkontrolujte si prosím ostatní složky ve vaší emailové schránce: Spamovou složku. Složku hromadné pošty. Nebo složku, kam si třeba automaticky odkládáte

Naše zprávy posíláme z adresy zpravy zavináč jakpronajimatbyty.cz a novinky zavináč jakpronajimatbyty.cz a pokud si tyto označíte jako “důvěryhodné”, nebudou vám padat do hromadné/spamové složky.

D. Žádnou z těch stránek, které popisujete, vůbec nevidím. Vidíme jen bílý formulář pro přihlášení, na něm jen dvě pole email a heslo a to je vše. Źádný odkaz pro vytvoření/obnovu hesla nevidím.

Pokud nevidíte naši přihlašovací stránku s naším logem a fotografií domů s byty kolem, pravděpodobně se přihlašujete ze zahraničí a narazili jste na naši bezpečnostní ochranu.

V tomto případě na vás ještě před tím vyskakuje bezpečností bílý formulář pro ochranu před napadením před boty a spamery.

V tomto formuláři do obou polí (pole email i pole heslo) zadejte: cms

To vás přenese na přihlašovací stránku (s naším logem a fotografií domů s byty) a zde pokračujte dle výše uvedených pokynů.

E. Zkoušel jsem se přihlásit/obnovit heslo už milionkrát a teď mi to píše nějaký error nebo co

Příliš mnoho falešných/chybných přihlášení způsobí to, že takového návštěvníka naše bezpečnostní ochrana vyhodnotí jako hackera/útočníka a zabrání mu navždy přístup a zařadí jeho IP adresu na blacklist.

Abychom vám mohli v takovém případě přístup obnovit, budeme potřebovat vaši IP adresu (to je číslo na způsob “109.80.167.74” a svou IP adresu zjistíte zde). Napište nám ji prosím na pomoc zavináč jakpronajimatbyty.cz.)

F. Nedokážu odeslat žádost o nové heslo proto, že se nedostanu přes reCAPTCHA, pořád mě to vrací zpět a dává další a další obrázky k vyřešení.

Fakt, že vás reCAPTCHA (kontrola toho, že nejste robot) nechce pustit dál, znamená, že Google (který reCAPTCHu provozuje) vyhodnotil váš počítač/telefon/zařízení z nějakého důvodu za rizikové. Možná kvůli opakovanému pokoušení se přihlásit, možná z jiného důvodu.

Způsoby, jak tuto situaci vyřešit, jsou tři:

a. Vymazat na vašem počítači historii prohlížení a cookies. Návod najdete např. zde.

b. Nebo celý proces žádosti o vygenerování nového hesla vyzkoušet na zcela jiném zařízení/počítači/telefonu.

c. Pokud se ani to nepodaří, napište nám a my vám vytvoříme dočasné heslo, než se vám podaří nastavit své vlastní.

G. Heslo jsme si obnovil/nastavil, ale při přihlašování mi to pořád píše “Chybné heslo”

Pokud vám při přihlašování systém píše “Error: Chybné heslo”, pak zadáváte jiné heslo, než jste si uložili.

S nejvyšší pravděpodobností jste si při změně/obnově hesla nastavili jiné heslo, než teď vepisujete a proto vás to nepouští dovnitř.

To se může stát třeba tehdy, když si heslo obnovujete/měníte, ale to nové nepotvrdíte (a tedy neuložíte). Máte tedy pocit, že jste si heslo nastavili… ale tím, že jste jej nepotvrdili, jste jej ve skutečnosti vůbec nezměnili.

Pro jistotu připomínáme postup: Jakmile požádáte o nové heslo, přijde vám email a v něm jen odkaz, na který kliknete. Jakmile se vám pak zobrazí stránka pro obnovu hesla, uvidíte tam již nějaké systémem generované, předvyplněné heslo. Toto můžete akceptovat… a to znamená si jej někam napsat či zkopírovat. Nebo můžete toto předvyplněné heslo vymazat a vepsat do jeho políčka své vlastní. V obou případech musíte následně kliknout na tlačítko “Vytvořit nové heslo” a tím vaše nové heslo potvrdíte/uložíte. Zobrazí se potvrzení, že se heslo uložilo. A pak už jen kliknete na Přihlásit, vyplníte váš email a to heslo, které jste před chvílí zvolili a jste uvnitř.